Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie
Viktorin, Ondřej ; Halouzková, Dana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V návrhu komunikační strategie pro firmu OK Plast se v práci zabývám problémem týkající se firemní identity, jež zahrnuje všechny identifikační znaky, které pomáhají rozpoznávat určitý subjekt a odlišovat ho od jiných. Firemní identita se v rámci komunikačního mixu řadí do public relations. Základem firemní identity je filozofie a historie firmy. Jedná se o určitou „hlavní strategii podniku.“
Návrh grafického prostředí společnosti, propagace společnosti
Vrána, Michal ; Hellebrandt, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy propagace mnou zvolené společnosti Arkys, s.r.o.. Její úvodní část je věnována teoretických východiskům. Následně se pak zabývá řešením problému analýzy současného stavu. Závěr je vyhrazen aplikaci vlastních návrhů řešení a jejich přínosů.
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Návrh jednotného vizuálního stylu KTV PedF UK
Běhounek, Jakub ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce je zaměřena na vizuální vystupování Katedry tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím cílem je analyzovat současnou situaci v oblasti jednotného vizuálního stylu katedry a dle zjištění navrhnout jeho vylepšení prostřednictvím nového grafického manuálu. Teoretická část obsahuje informace o katedře a její práci, o spolupráci s vysokoškolským sportovním klubem a o prezentaci katedry na různých akcích. Teoretická část dále vysvětluje východiska problematiky identity a image společnosti a ukazuje, jak se vizuálně prezentují vybrané katedry na Univerzitě Karlově i na jiných českých univerzitách. Praktická část analyzuje názory studentů, absolventů, učitelů a vedení katedry na fungování a vizuální vystupování KTV PedF UK. Předkládá klíčové body prezentace katedry zpracované v grafickém manuálu. Poznatky získané touto prací a její výstupy jsou určeny především zaměstnancům katedry a pověřeným lidem, kteří budou ke grafické prezentaci katedry přispívat. Modelem této práce se může inspirovat i jakákoli jiná katedra uvažující o vytvoření vlastního jednotného vizuálního stylu.
Corporate design of DVS Inc.
Novikava, Maryia
Tato bakalářská práce je věnována fenoménu firemní identity a jejího ne-odcizitelného prvku firemního vizuálního stylu. Práce popisuje proces vytváření firemního designu pro podnik, který se chystá vstoupit na trh. Navíc se práce zaměřuje na vnímání firemního vizuálního stylu cílovou skupinou podniku a také na význam vizuální identity pro úspěch firmy.
Vývoj vizuálního stylu pražského metra
Ťopková, Tereza ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat vývoj vizuálního stylu pražského metra a analyzovat dodržování jednotného vizuálního stylu v současném prostředí pražského metra. Práce se ve své teoretické části zabývá historií pražského metra, vizuální komunikací a jednotným vizuálním stylem se zaměřením na informační a orientační systémy v prostředí hromadné dopravy. Klíčovým tématem této práce je vývoj vizuálního stylu od zahájení provozu metra po současnost. Jsou zde popsány přípravné studie informačního a orientačního systému metra, realizované systémy včetně popisu jednotlivých prvků a důležité informace o autorech navržených systémů - Jiřím Rathouském a Rostislavu Vaňkovi. V neposlední řadě je zde popsán i současný stav vizuální komunikace v prostředí pražského metra včetně plánovaných či zkušebních provozů nových systémů. Současným vizuálním stylem pražského metra se zabývá i empirická část této práce. Ta si klade za cíl popsat vybrané prvky v grafickém manuálu a sledovat dodržování jednotného vizuálního stylu, tedy aplikaci prvků ve vybraných stanicích pražského metra.
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Jančíková, Nikola ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další možné aplikace na předměty, které firma často využívá. K vypracování byl proveden monitoring přímé konkurence v Ústeckém kraji a jejich firemních stylů. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněný podnik mohl začít využívat.
Vizuální styl státních institucí na příkladu Ministerstva práce a sociálních věcí
Čápová, Zuzana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Souralová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a firemní image neboli jednotným vizuálním stylem. Z hlediska teorie grafického designu je kladen důraz na logo, barevnost, vhodné použití tvarů, typografii a kompozici. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány při analýze a zhodnocení vizuálního stylu všech českých ministerstev, práce obsahuje také několik doporučení a návrhů na zlepšení. K vypracování byl proveden i monitoring obdobných institucí v zahraničí. Závěrečná část práce představuje autorčin návrh grafického manuálu jednotné vizuální identity české státní správy.
Návrh jednotného vizuálního stylu KTV PedF UK
Běhounek, Jakub ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce je zaměřena na vizuální vystupování Katedry tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím cílem je analyzovat současnou situaci v oblasti jednotného vizuálního stylu katedry a dle zjištění navrhnout jeho vylepšení prostřednictvím nového grafického manuálu. Teoretická část obsahuje informace o katedře a její práci, o spolupráci s vysokoškolským sportovním klubem a o prezentaci katedry na různých akcích. Teoretická část dále vysvětluje východiska problematiky identity a image společnosti a ukazuje, jak se vizuálně prezentují vybrané katedry na Univerzitě Karlově i na jiných českých univerzitách. Praktická část analyzuje názory studentů, absolventů, učitelů a vedení katedry na fungování a vizuální vystupování KTV PedF UK. Předkládá klíčové body prezentace katedry zpracované v grafickém manuálu. Poznatky získané touto prací a její výstupy jsou určeny především zaměstnancům katedry a pověřeným lidem, kteří budou ke grafické prezentaci katedry přispívat. Modelem této práce se může inspirovat i jakákoli jiná katedra uvažující o vytvoření vlastního jednotného vizuálního stylu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.